Aplikace je určena pro automatizaci a efektivní řízení skladových prostor, rychlou a efektivní orientaci ve skladu, přehlednou evidenci pohybů zboží v rámci areálu a veškerých aktivit s tím spojených, jako je příjem a výdej zboží, vyskladňování zboží do výroby, vyřizování objednávek, inventury, požadavky na doplňování skladů, sledování vytíženosti jednotlivých lokací a obrátkovosti zboží s možností podkladových sestav pro kalkulace nájemcům skladů (v případě poskytování skladovacích služeb třetím subjektům). Aplikace podporuje systém lokací pro umisťování zboží a šarží pro sledování různých výrobních sérií stejného výrobku. Aplikace je přizpůsobena pro čtení 1D (EAN – čárový kód) a 2D (QR a Datamatrix kód) kódů. Základní funkce jsou příjem (včetně umístění na lokaci), výdej, převodka, objednávka, inventura, p aletizace, reporting.
Aplikace je dostupná pro operační systémy Android a Windows a je možné ji provozovat v on-line verzi a off-line verzi. Off-line verze se používá v areálech bez plného pokrytí wi-fi signálem, kdy čtečky pracují autonomně a jen v místech wi-fi signálu synchronizují data. On-line verze lze použít v prostorách s plným pokrytím wi-fi signálem, její výhoda je stoprocentní aktuálnost dat při vyskladňování zboží, v rámci této verze je možné vyskladňovat jednu objednávku více skladníky.
Návratnost aplikace Řízení sklady je dle našich zkušeností přibližně 1 rok a vychází zejména ze snížení chybovosti a z toho vyplývajícímu snížení počtu reklamací, úspor v důsledku nastavení automatizací v procesech vyskladnění a naskladnění, možnosti efektivně řídit a kontrolovat práci skladníků a efektivní podpory inventur.